Recenze (323)
Ďábel (2020)
wow! super exkurze do 50. let americkýho zapadákova, a pošahaný kazatelé a faráři, náboženstvím vygumovaný palice křupanů, atmosférická podívaná
Cherry (2021)
za mě výbornej film, super režie, herci, hudba, paráda. Jen ten konec jsem trochu nevěřil :-)
Hra o trůny - Série 8 (2019) (série)
za mě závěr v pohodě
Capone (2020)
vole, čekal jsem krvavej gansterskej opus o vzestupu a pádu nejslavnějšího mafiosa a místo toho jsem dostal dementního připosranýho dědka, velký zklamání
Wonder Woman 1984 (2020)
po přečtení recenzí jsem očekával nudnou pitomost a ono to vubec špatný nebylo, za mě v pohodě 75%
F1: Touha po vítězství (2019) (seriál)
F1 mi nebere, škoda, že něco takovýho neni o MotoGP, to je totiž uplně jiná liga
Vox Lux (2018)
o hercích to moc neni, ale ten film má hodně zvláštní atmosféru, klobouk dolů před tvůrci
Stáhni a zemřeš (2019)
za mě celkem dobrá hororová jednohubka
Fargo (2014) (seriál)
naprostý seriálový skvost, zatím všechny tři řady 100%
Průrva (1990)
pitomej scénář, mizerný herci, debilní dialogy a chování postav a uplně nejhorší je českej dabing... pár krvavejch scének s monstry, jinak nic, velký zklamání.