Recenze (323)
Věra 68 (2012)
proč to zostuzuje zasranej Havel?? Ten měl shnít v kriminále až do smrti a nevylejzat ven!
Lepší zítřek (1986)
docela nuda... uvidim, co dvojka
Nejrychlejší (2011)
Super dokument o nejkrásnějšim sportu na světě. Forza 46! :-)
TT3D: Closer to the Edge (2011)
Proti těmhle jsou autaři slimáci:-))
Czech Made Man (2011)
Na český poměry velice vyjímečně dobrej film!
Bůh masakru (2011)
Bravurní...
Neřízená střela (2010)
zklamání.. A Rupert Grint ať to zabalí...
Mistrovský plán (2011)
Potenciál filmu protek Ratnerovi mezi prstama. A Stiller by se měl držet svýho komediálního kopyta...
Tři mušketýři (2011)
Ze všech filmů o třech mušketýrech mě tenhle pobavil nejvíc, i když je to slátanina, ale povedená. A nohy Mily Jovovich..... no comment...:-) Akorát mě zamrzelo, že nedostal víc prostoru Christoph Waltz, kterej mi v Hanebných panchartech kurevsky utkvěl v paměti..
Bucky Larson: Zrozen být hvězdou (2011)
Ten kluk stříká jako opičák!... :-))))