Recenze (336)
Tvář vody (2017)
Jakože fakt? Hraje si to na kdoví jakej majstrštyk, ale ona je to jen prachsprostá úchylárna. "Snad se s tím nebude milovat?"... "A ještě by jí mohly nárůst žábry a obživnout." A hle, dvě trefy do černého.
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Překvapivě stále velmi dobré, ba dokonce lepší než předchozí. Akce má spád, člověk se nenudí a až na pár scén to není ani extra přehnané a když dovolíte sami sobě si film užít, užijete si ho.
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
Bylo to sice zajímavé, poučné, pěkně natočené, vcelku i zahrané, ale nemohu se ubránit pocitu, že to byla tak trochu nuda a chybělo tam něco, co by mě do děje více vtáhlo. Určitě jsem si z toho nesedl na zadek. A čekal jsem víc..
Cizinec ve vlaku (2018)
Film se strašně táhne a vlastně se vůbec nic zajímavého nestane..
Pacific Rim: Povstání (2018)
Přehnané, zbytečné. První díl přinesl alespoň zajímavý nápad, druhý již nikoliv.
Black Panther (2018)
Za mě jeden z nejslabších filmů od Marvelu.
Oni 2: Noční kořist (2018)
Těžká hovadina ve všech směrech. Ty dvě hvězdy jen za pár solidních masakrů.
Anihilace (2018)
Čím déle jsem se na film díval, tím více jsem se nudil a před koncem jsem zvažoval, že to vypnu. Udělal jsem chybu, nevypnul...
Totem (2017)
Čekal jsem to horší, takže průměr.
Pompeje (2014)
Hloupost, ale jak tady někdo zmiňoval, epické scény, přestože grafika není nejmodernější, za to stály.