Recenze (336)
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
Bohužel sestupná tendence, respektive nevyváženost. Třetí série mě již celkově příliš nenadchla, na druhou stranu některé díly nejsou vůbec špatné.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Veliké zklamání. Originální "první" díl jsem měl v té době, ale i zpětně rád. Ovšem tato vykrádačka všemožných scén byla trefa vedle. Za prvé film nepřinesl snad nic nového, vše jsme už viděli. Smysl jsem vlastně ani pořádně nepochopil, resp. to nabastlili tak, aby mohl být druhý díl. Ve finále se mi ani ty alá top hollywoodské efekty nelíbily.
101 dalmatinů (1996)
Subjektivně 4 hvězdy. Jednoduše klasika, která bavila v dětských letech, ale pobaví i dospělé.
Jízda do pekel 3 (2014)
Proč musí být poměrně slušně zpracovaný snímek totálně degradován zcela absurdními dialogy, neschopnými herci a naprosto imbecilními činy postav?
Pod kupolí (2013) (seriál)
Třetí sezóna je tak na 1 až 2 hvězdy, šlo to s ní od deseti k pěti. Předchozí dvě sezóny celkem ušly. Seriál z počátku těží z originálního nápadu, různých charakterů postav a poměrně ucházejících efektů, ale časem ztrácí dech - ono je to dáno už právě omezeným počtem hlavních rolí a uzavřeností místa odehrávání.
Traffic - Nadvláda gangů (2000)
Viděno dvakrát a ani jednou mne nezaujalo. Film je příliš dlouhý, je zde příliš mnoho roztahaných a nudných scén, dějově skáče mezi několika příběhy a tím nakopává celkový dojem.
Daleko od lidí (2014)
Atmosféra, zpracování scenérií, hudební podkres... to vše bylo super, ale dějově je snímek na můj vkus až příliš strohý.
Jízda do pekel (2001)
Staršího bratra Fullera (Steve Zahn) jsem teda doslova nemohl vystát. Byla z toho celkově jakási podivná tragikomedie...
Killjoys: Vesmírní lovci (2015) (seriál)
Jednoznačně horší než srovnatelný Firefly či Dark Matter, ale v nějakém šestém díle (což je pro většinu diváků pozdě) jsem se začal s postavami sbližovat. Váhám i nad 3 hvězdami, ale prostě nic moc se tam neděje..
Pád Londýna (2016)
Za mě jednoznačně ano. Mělo to spád, mělo to šťávu, mělo to koule. To by měl být základ správného akčňáku. Vylepšil bych snad jen grafické zpracování některých scén a megalomanské nesmysly typu rozvlnit most bych radši odstranil.