Recenze (9)
Nejkrásnější portrét (1988) (amatérský film)
Jsem z toho vyřízenej jako Michal Kratejl!
Sokolovo (1974)
Prostě agitka minulého režimu.
Legenda jménem T-34 (2018)
Úvod byl v pohodě. Čekal jsem víc bitvy u Kursku než průjezd Německem s šesti náboji, ale to už tak soudruzi občas mají. Škoda, za začátek bych dal 5 hvězd.
Coldplay: A Head Full of Dreams (2018)
Hezký průřez kariérou jedné kapely, který ukázal i na nehezké věci z prostředí hudebního showbyznysu a života slavných lidí. Vtipné záběry z úplných začátků a pompézní záběry z aktuální doby.
Psaní do nebe (2017) (divadelní záznam)
Hezká pocta jak panu Smoljakovi tak i celému divadlu Járy Cimmrmana.
Prezident Blaník (2018)
Ale jó je to dobrý. Měl jsem z toho strach, aby to neztratilo to kouzlo kratších dílů, které jsou trefné a úderné, ale ani ta filmová podoba tomu neuškodila. Dlouho už jsem se v kině takhle s ostatními diváky nezasmál. Už se těším až si to pustím v klidu doma znovu. Tóóónda fooor Prezident!!!
Smrtihlav (2017)
Co, to mělo zase znamenat?! Vůbec se mi ten film nelíbil. Začátek bych ještě bral, protože film nebyl zaměřen pouze na samotný atentát, ale zobrazil i osobu Heydricha. Jinak je ten film o ničem třeba zobrazení atentátu vůbec nekoresponduje s tím jak se to doopravdy stalo. To samé při dobívaní kostela. Nejlepší zpracování tohoto tématu je pro mne stále Atentát od Jiřího Sequense st..
Fargo - Season 1 (2014) (série)
První dva díly mne nadchly, ale pak přišel slabší střed. Poslední tři epizody měli šmrnc a spád to se mi moc líbilo. Tam bych neváhal dát za pět, ale průměr mého hodnocení je na čtyřech hvězdách a tak to i nechám myslím, že je to tak správně. Jinak super výkony Martina Freemana a B.B. Thorntona - klobouček.
30 minut po půlnoci (2012)
Hezky natočené. Je to strhující a má to náboj. Ukázka toho, že nic není hned a na spoustu věcí se prostě musí čekat. Moc mě film bavil a to jsem od něj na začátku neočekával takže je to milé překvapení! 5 hvězd bez váhaní!