Recenze (286)
Slepci (2004)
Po něčem takovém jsem se už nějakou dobu poohlížela.A když jsem váhala nad tím, jestli se pořádně vyspim nebo zkouknu tenhle film, teď už se nechápu..Jsem vážně ráda, že jsem to viděla, zpracování může bejt jaký chce, ale to, že ve filmu herci vypadaj jako normální lidi a ne postavičky, zmalovaný do obrázků, to mi vždycky učaruje.Navíc Anders W. Berthelsen je sympaťák a líbilo se mi, že tady hrál velmi rozpolcenou neklidnou osobnost.Rozhodně to mělo hlubší myšlenku a takový typ filmů mám ráda.
Smuteční slavnost (1969)
Skvělý film, který nám připomíná, čeho jsme se na sobě jako národ dopustili.Tne to do živého u všech, kdo má nebo měl v rodině obět těchto časů-nepřizpůsobivého rozvraceče třídní společnosti.
Magická posedlost (1998)
Romantický doják s prvky mystična, aby to bylo zajímavější...Ale mě se to líbí.Jaká ženská by si nepřála čekat na svého prince s jedním okem zeleným a druhým modrým a podvědomně tušit, že opravdu přijde a s jistotou sobě vlastní jiné odmítat.Kdyby tohle ženská věděla, ušetřila by si spoustu blbostí pro nic.
Austin Powers - Goldmember (2002)
Pro Austina Powerse mám slabost(to ta šedesátá léta).Takže logicky sedmdesátky jako odehrávání děje se mi nelíbily a nebylo tam už ani tolik vtipných scének a chyběl ten správný náboj.
Vlak dětství a naděje (1985) (seriál)
Zde opravdu excelující Helena Růžičková, která předvedla, jak umí zahrát, jen kdyby jí dávali častěji šanci.
Poslední vlak z Gun Hillu (1959)
Pěkný kousek ze svého žánru. Na podvečerní lenošení jako dělaný;-)
Četník a četnice (1982)
Jen dávná připomínka toho, že v zlatých šedesátých letech vznikly komedie s četníkem, které rozesmívaly miliony lidí.Čest jejich památce.
Četník a mimozemšťané (1979)
Už jen slabý odvar z prvních dílů.Začali docházet nápady a mistrovi dech...
Křidýlko nebo stehýnko (1976)
Nádherný příklad toho, co nám nabízejí supermarkety za pochutiny..Je libo gumová rybička, nastříkána z obou stran na zeleno..nebo gumový salát?Vyberte si, možností je nepřeberné množství.Tak ohromné gastronomické vizionářství jinde nenajdete:-D
Pošetilost mocných (1971)
Pro mě jeden z nejlepších filmů z Funésem vůbec.Jestliže se u ostatních válim smíchy po křesle, u tohohle smíchy brečím.A navíc moc pěkná hudba;-)