Recenze (247)
Muž z Toronta (2022)
Dlouho jsem se tak nepobavil... fakt pecka film, pokud máte tyhle herce aspoň trochu rádi tak si to zamilujete....
The Mandalorian - Kapitola 18: Doly na Mandaloru (2023) (epizoda)
Jo tady už předu blahem. Začínám z toho mít dobrý pocit. Baby yoda mohl být trošku míň maňásek, ale jinak ok.
The Mandalorian - Kapitola 17: Odpadlík (2023) (epizoda)
Ten krokodýl, byl fakt moc přepálenej a rozbilo mi to prvotní dojem ze seriálu, moc nereálný i na star wars.
Velryba (2022)
Super herecký výkon Frasera, nečekal jsem, že ho ještě uvidím. Od mumie to s ním šlo z kopce a tak nějak upadnul v zapomnění. Tohle si ale zandal grandiózně. Téma ,,bůh´´ nemá gaye rád tomu dodalo patřičnou hloubku, dokázal jsem se do toho vcítit a to jsem hetero. Velké díky, hodně dlouho mě film, tak nešokoval.
Babylon (2022)
Hrozně mě to nudilo, i když námět na to, že natáčení filmů bylo dřív víc pank je fajn... prostě to nebylo dotažené do dokonalosti. Přemrštěná stopáž a donkoce ani Brad Pitt to nezachránil.
Rychle a zběsile 9 (2021)
Plyvnutí do obličeje původní trilogii. Katastrofa od začátku do konce. Vin Diesel opět dokázal, že si zahraje cokoliv, hlavně když dostane zaplaceno. Shrnuto a podtrženo nemá to ducha, nemá to závod.... má to jen try hard na nostalgii, kterou to taky pošlape. Prosím nedělejte už nic a uctěte tak památku herce, který už tu není... teď by se v hrobě obracel. Nikdy víc.
Avatar: The Way of Water (2022)
S postavami by se dalo více experimentovat a plukovník/padouch by mohl zabíjet děti po jednom... to ano... Pokud se ale vžijete do Camerona na jeho místě bych to taky neudělal. Balík peněz a čas co byl spotřebován na Avatara2 si 95% lidí na světě dokáže těžko představit a nešlo tu taky o nic jiného než o posunutí technologií ku předu, aby se to dalo posunout ještě dál bude potřeba zase ten balík peněz... a já jako divák miluji technologické posuny a těším se na trojku. Takže to, že má být Avatar pro širší spektrum lidí aby film vydělal jsem ochotný akceptovat a musím říct, že v kině IMAX to celé dostalo úplně jiný rozměr a všem nepolíbeným IMAXem vřele doporučuji. Do budoucna, ale doufám, že postavy nebudou tak hrozně předvídatelné a že mě film, něčím víc překvapí.
Alice in Borderland (2020) (seriál)
Po zásahu kulkou ,,.TO SI MĚ SCHVÁLNĚ TREFIL TAK, ABYS MI NEPOŠKODIL ŽÁDNÝ ŽIVOTNĚ DŮLEŽITÝ ORGÁN ??!“… /// Až na ty nekonečný extra dojemný monology a japonský sklon pro omluvu za vše, je to film zaměřený na barvitou smrt a rozdělování citových pout. Přidejte větší množství alternativních konců kterým můžete a nemusíte věřit a dostanete to správné Asíjské koření. Spokojenost.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Asíjský entusiasmus pro barvitou smrt, společné s hořkosladkým pocitem zoufalství ve hře... spokojenost.
Wednesday (2022) (seriál)
Dokonale zahráno. Musíte vidět. Není co dodat.