Recenze (275)
Tintinova dobrodružství (2011)
Animace dovedená k dokonalosti. Škoda místy klopýtavého vyprávění příběhu, ale za tu scénu na jeden záběr se před Stevenem hluboce a úctyhodně klaním.
Sherlock (2010) (seriál)
Britové vždycky věděli, jakým směrem se vydat, aby byl tím správným. Ukázkovým příkladem je i právě Sherlock. Zasazení legendárního detektiva do současného světa - to je myslím pořádný oříšek. Režisérům, ale především scénáristům se to podařilo dokonale. Samozřejmě by to ale nebylo možné bez Martina "Bilba" Freemana, jenž roli sekundanta zvládá na výbornou, ale je jasné, kdo je zde hlavní hvězdou - je to talentovaný Benedict Cumberbatch. Sarkastické narážky a bonmoty, které jako Sherlock podává i přesto, že si neodpustím srovnání se Sheldonem z Big Bang Theory, tak jsou vskutku geniální a jejich podpoření hlavním hudebním motivem výborně vygradováno a na mé tváři každý takovýto moment zanechává jen přihlouplý úsměv. A vida, jde to i bez všelijakých epic cgi triků. Hodnocení: S01E01 - 5*. S01E02 - o poznání slabší, lepší 3*. S01E03 se vrací do původních kolejí prvního dílu a přináší přehrávajícího Andrewa Scotta, který je jako Jim Moriarty naprosto dokonalý, proto nemůžu jít s hodnocením toho dílu pod 5*. S02E01 - lepší 4*. S02E02 - pro širokou veřejnost asi nejznámější díl. Celou stopáž čekáte na něco, co je vlastně nakonec úplně jinak, horší 4*. S02E03 - audiovizuální genialita, nemám slov 5*.
Ocelová pěst (2011)
Pecka! Jen místy trošku předvídatelné, ale na režiséra Noci v muzea velice kvalitní práce.
Obvyklí podezřelí (1995)
Pocta starým kriminálkám, jako vždy vynikající výkon od Kevina Spaceyho, sympatický Stephen Baldwin a geniální scéna s Pete Postlethwaitem. "I don´t believe in God, but I´m afraid of him. Well I believe in God, and the only thing that scares me is Keyser Soze."
Norbit (2007)
Murphyho dno!
Comeback (2008) (seriál)
Už jsem na tenhle seriál alergickej! Díl od dílu je trapnější a trapnější a nudnější a nudnější...
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Pegga s Frostem mám v oblibě, ale jsem radši, když jde o ryze britskou záležitost. Slabší 4*.
Super 8 (2011)
Dlouho utajované neznámo, které po prvním navnazujícím teaseru vyvolalo mnohá očekávání, je v závěru tím nejslabším, co tento výborně atmosferický návrat do raných sci-fi Spielbergových filmů nabízí.
Fighter (2010)
Záverečná cesta uličkou k ringu za doprovodu Here I Go Again od Whitesnake, kdy si jí Bale a Wahlberg společně pobroukávali, se mi opravdu vryla do paměti.
Zrození Planety opic (2011)
Luxusní! Od začátku do konce! Nemám slov!