Recenze (249)
Precious (2009)
Skvělej film, kterej si určitě ty oskary zasloužil. Hlavní hrdinka to zahrála fantasticky a její matka ještě lépe. Velmi autentický film, syrový a smutný zároveň - 85%
Na hraně temnoty (2010)
Docela dobře natočenej thriller, ale jde o průměr. Filmů tohoto typu jsem viděl kvantum a bohužel "Edge Of Darkness" nepřináší v tomto žánru nic nového. Děj je vcelku předvídatelný a M. Gibson hraje naprosto standardně, nic extra 60%
Marvinův pokoj (1996)
Herecký koncert ! 90%
Agora (2009)
Po dlouhý době se mi líbil nějaký historický film. Výprava, kostýmy, scenérie, atmosféra...skvělá práce - Gladiátor to neni, ale i tak je to paráda - 80%
Ženy v nesnázích (2009)
Velmi přijemný film, u kterého jsem si náramně odpočinul. Kvantum krásnejch ženskejch, který jsou i hodně vtipný...75%
Import/Export (2007)
Skvělej nezávislej film plný deprese, beznaděje a frustrace....po shlédnutí tohoto filmu určitě zjistíte, že se nemáte zas tak špatně....jde o velmi syrový pohled na život dvou hlavních hrdinů, kterým není co závidět - 80%
Reset (2009)
Velmi dobrý nápad na film, ale bohužel zpracování a kvalita tohoto snímku je na úrovní béčkového scifi...Val Kilmer je zde naprosto tragickej (už nikdy to nebude Jim Morrison) a Cuba Gooding hraje také velmi průměrně. Vizuální stránka mi připadá jak z nějaké hry na playstationu....30%
Max a maxipříšerky (2009)
Skvělý efekty, ale to je asi tak všechno. Slibná první polovina filmu, ale bohužel čím více se blíží konec, tím více máte pocit, že se nic zásadní už neodehraje. Bohužel finále je slabý....nicméně tři hvězdy dávám za kvalitní zpracování - 60%
Všichni jsou v pohodě (2009)
Skvělej Robert De Niro opět nezklamal a předvedl herecký koncert ve filmu, který ukazuje naprostou realitu běžného života. Doufám, že takhle nedopadnu až zestárnu. Naštěstí konec není zas až tak depresivní...70%
Krvavý Valentýn (2009)
Naprostá kravina, u který se budete modlit, už aby byl konec - 30%