Oblíbené seriály (8)
Babylon 5 (1993)
Battlestar Galactica (2004)
Dexter (2006)
Chicago Fire (2012)
Da Vinciho démoni (2013)
Poslední základna (2012)
Vikingové (2013)
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009)
Jsem vědec. Mám rád snímky, které jsou vážné, nejsou přehnaně optimistické, jsou logické a dávají smysl. Tento seriál a tato série obzvlášť toto vše splňuje.