Recenze (20)
Dluh (2010)
Volovina se spoustou blbých keců.A já se tak těšil :-(
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Ten film nemá žádnej děj! No....vlastně má.Jedou auta vedle sebe(dvě hodiny!!) a osádky po sobě hážou klacky nebo tak něco.Nuda k oběšení,ale poselství hluboké.Jet,tvař se jako tvrdák a haž klacky.
Svatojánský věneček (2015) (TV film)
Zmatené pobíhání před kamerou.Vydržel jsem půl hodiny.I to je dost :-(
Železná srdce (2014)
Patos,nezničitelný Sherman a zkušený velitel tanku který je s prominutím pitomec a nechá nesmyslně postřílet celou posádku.U scény na křižovatce už mi naskakoval úsměv.Kdosi tady napsal:SS-divize "RETARD", Chááááááááááááchááááááá Jedna hvězda za Pz6 Tiger 1
Training Day (2001)
Kýble žvástů a něco mávání bouchačkama.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Viděl jsem to,nebo to teprve budou dávat?.....No,farmou to prostě přestává být stravitelný a to i když odpustíte spoustu nesmyslů.PS:Odkdy se pařez vysekává odshora?
Po zániku Země (2013)
Blábol.Za pozornost stojí trosky vesmírného korábu z toaletního papíru.Jedna hvězda za obětavého ptáka.
Gattaca (1997)
Dobrá atmosféra,triviální příběh.Jeden díl "Krajních mezí"znehodnocený dlouhou stopáží :-(
Špionáž (2013)
Ten film má jedno velké tajemství.Komu se do něho podařilo uvrtat Garyho Oldmana a Harrisona Forda?Za každýho dávám jednu hvězdu ;-)
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Tak bych si představoval Bondovky!Jak jsem sérii MI zavrhoval,tak musím couvat.