Recenze (182)
Mortal Instruments: Město z kostí (2013)
Film vynechával důležité pasáže, které divák bez předchozí znalosti knih neměl snad ani šanci pochopit. Neuvěřitelně mě rozčilovalo, jak se tvůrci EVIDENTNĚ nechali inspirovat scénami jiných slavných fantasy děl a vrcholem bylo obočí Lily Collins, která mi ke všemu byla neskutečně protivná v dobré polovině filmu. Potenciál J. R. Meyerse rovněž zůstal nevyužit a to i přesto, že tento herec hrát opravdu umí. Nakonec jsem se rozhodla dát dvě hvězdy, ale po pravdě je to na mizernou jednu a půl hvězdy!
A zase jedna Popelka (2008)
Když to srovnám s Popelkou, kde hraje Hillary Duff, tak tahle to jednoznačně prohrála. Stokrát ohraná klasika vsazená do moderního prostředí už dávno ztrácí to svoje původní kouzlo. Selena Gomez je navíc další produkt Walta Disneyho, chci ji vidět za deset let. Herci nesympatičtí, umělí, všichni pomálu stejní - dobro poznám na kilometr daleko a zlo je prostě zlo. Nepouštět - alespoň pokud vám není 12 a méně.
Bídníci (2012)
Jedna hvězda dolů za těch mizerných řečených deset vět a druhá hvězda za nemožně dlouhé zpracování. Ještě mě tam docela rušila Amana Seyfried, ale po dvou hodinách, koho by nerušila, že??
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Návrat o tři díly zpět, alespoň tak to vypadalo podle hereckých výkonů v poslední části tohohle světově proslulého šílenství. Dialogy mezi herci bych zde hodnotila jako nesmírně neumětelsky nacvičené, vůbec tam nebyla otázka odpověď (mezi jednotlivými větami byly tři vteřiny, během níž herci netušili, co dělat a říkat). Opět spoustu věcí vynechaných, bez kterých to ti, kteří nečetli knihy, nechápou atd. atd. Kupodivu ještě horší byl výběr Renesmeé. Jak si může proboha někdo myslet, že když dají roli pětileté holky asi 11leté, tak to bude v pořádku. Neskutečně mě rovněž rozčilovalo "zdigitalizování". Bella tam je tak vyretušovaná v posledních 15 minutách, až jsem si myslela, že snad blbě vidím (a to jsem měla brýle na nose!). Abych to zhodnotila celkově: part I posledního dílu byl herecky nejlepší, tohle bylo nezdařilé zakončení. Nicméně co čekat, když to produkovala sama autorka knižní adaptace.
Jak porodit a nezbláznit se (2012)
Jednou to pobaví, podruhé už nudí.
Bez kalhot (2012)
Jediné negativum na celém filmu je ta pipka, co je filmovou ségrou Alexe Pettyfera. Ta by nezahrála ani mrtvou. Podobně jako Kristen Stewart, i tahle nádhera má pouze jeden ksicht a ten točí stále dokola. Ke konci filmu to už bylo únavné a kazilo mi to dojem.
Cityboy - život investičního bankéře (2008)
Kniha je výborná, toto je pouze dokument ke knize, nicméně i tak stojí za podívání. ;)
Hunger Games (2012)
Na knize se mi "něco" nepopsatelného nelíbilo, film to ještě umocnil. To zpracování bylo prostě nedotažené, co na to dodat. Na to, že máme 21. století a některé filmy mají neskutečné efekty, se s tím režisér tohoto filmu popral poměrně polovičatě. Zvolil vcelku zajímavé herce, ale neuměl pořádně zachytit atmosféru.
Kill Bill 2 (2004)
Ještě snad odpornější než jednička. Proklínám okamžik, kdy jsem se na tuhle odpornost podívala.
Kill Bill (2003)
Chápu, že Tarantino se prostě narodil jako dement, ale režírovat filmy, který fakticky přenášejí největší zlobu do vypíchnutých očí, masových vražd a podobných chuťovek, to už lze snad svést jen a pouze na výchovu. Fakt mě to neuchvátilo, ale ten blboun neumí režírovat žádný film, u kterého by mé srdce zaplesalo.