Recenze (101)
Duna (2021)
Neotřelé, originální, vizuálně krásná podívaná.
Red Notice (2021)
Tak tohle bylo fakt velký špatný .. debilní příběh dokreslený tak mizernýma počítačovýma animacema, že by se za ně režisér měl stydět i kdyby to byl film z roku 2001.
Armáda lupičů (2021)
hezká pohádka :-)
Moneyball (2011)
takové ploché, tiché, bez spádu ..
V pasti (2018)
originální! napínavý! super :)
Rambo: Poslední krev (2019)
Naštěstí nikoho nenapadlo počítačově vyhlazovat vrásky na ksichtě Johnyho, čehož jsem se bál. Vlastně to ani nebylo třeba, neb Sly šel radši před natáčením na starej dobrej botox :D na sedmdesetíletého dědka služný výkon! palec hore!
Parazit (2019)
nejzábavnější film od dob Pulp Fiction? Jako fakt? nedalo se to dokoukat ani do půlky. Totální brak. Jednu hvezdu za nádherný dům pana architekta.
Velký hack (2019)
musel jsem se hodně přemáhat, abych neusnul .. rádoby dokument natočený jako reality show, který za celou dobu vlastně nepřinesl žádnou zajímavou informaci, kterou by už něměl každý, kdo čte alepoň občas novinové titulky ..
Přes prsty (2019)
pohodova oddychovka ***
To Kapitola 2 (2019)
misty vtipne, často lekací, nápadité, strašně dlouhé!!! divně končící