Recenze (93)
Equalizer (2014)
První půlka super, ale ta druhá... Variace na Sám v Hornbachu mě vážně nedojala. Slabé 3*.
Spectre (2015)
Nekonečná nuda a šeď, čím dál víc nesympatický Craig a unylá Léa, na kterou se nedá ani koukat.
Pixely (2015)
Je smutné, když závěrečné 8-bitové titulky shrnující celý film, jsou lepší než celá tato slaďoučká komedie.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Nádherný příběh lásky a pomsty posazený na Divoký západ, kde stepi a prérie jsou vystřídány zasněženými lesy. Ano, možná má Glass až moc tuhý kořínek, ale díky naprosto dechberoucím záběrům na kanadskou přírodu a skvělému soundtracku to lze odpustit. A Leovi bych už toho Oscara vážně přál! 4,5*
Osm hrozných (2015)
Parádní zobrazení syrové doby kovbojů, šerifů a lovců odměn. Najde se i pár negrů a Samuel stále dokazuje, jakým skvělým hercem je. Že je film příliš dlouhý? Nevadí, těch skvělých hlášek i příběhů mimo by byla velká škoda. "Víš proč tu ceduli Minnie před dvěma lety sundala? Začala pouštět psy, Cabron."
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Takový pěkný 2 hodinový úvod k dalším dílům nejnovější trilogie. Mrzí mě, jak se dnes tyto jisté značky (viz třeba Hobit) natáčí, ale ono to jinak nejde, vzhledem k astronomickým výdělkům. Ale co, každé rozšíření světa Star Wars je jako polití živou vodou!
Páni kluci (1975)
Štrůdlík :))))
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Hodně silné 4*. Nebýt pár těžko uvěřitelných maličkostí (hlavně na konci filmu), neváhám pálit plnou palbu! Z kina jsem po dlouhé době odcházel velmi mile překvapen.
Ledová archa (2013)
Nic ve zlém, ale takovou budoucnost lidstva, kterou slibuje zfetovaná eskymačka a otroctvím políbený černoušek, si radši ani nechci představovat :-)))
Mezi náhrobními kameny (2014)
Atmosférou a výborným hudebním podtextem mi to velice připomíná Max Payna (hru samozřejmě).