Recenze (93)
Sinister (2012)
Solidní horor okořeněný koukatelnou kriminálkou s pátráním po sériovém vrahovi. Zamrzí akorát průhlednost děje, která mi místy přijde až jako spoiler od samotných tvůrců... Co to však přebíjí je skvělá atmosféra celého HOME MOVIE :) A nakonec vzpomínka na Braindead pobavila!
Štěstí ve hře (2007)
Nebyt toho konce tak 5*. Proc se z toho vzdycky vylize a skonci dobre? ;)
Země bez zákona (2012)
Jubilejní 666. film v mém hodnocení. A po právu!
Nedotknutelní (2011)
Člověk se pořád uculuje, zahřeje to u srdíčka, ale 9. nejlepší film? To neeeeee.....
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Mistrovské dílo... Ale tak smutné. Vybroušený klenot, který "uzavírá" celou ságu a zbyde jen pocit prázdnoty, že už nic nepřijde...
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
O dost vážnější než Skrytá hrozba, ale celé je to takové... Nablýskané, pestrobarevné. Nicméně za finálovou bitvu v aréně nejde tento díl nemít rád.
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Moje první setkání s pokladem jménem Star Wars. Pamatuji si, že jsem něco kolem desátého roku života chodil každý den do videopůjčovny, jestli už jsou konečně k mání Hvězdné války. Když se na tento díl podívám teď, musím se pousmát a dát za pravdu názoru, že to je moc "pro děti". Nicméně, já dítě byl a nebýt Skryté hrozby, tak mi unikne sága, která už tak nějak patří k životu :-)
New Kids Turbo (2010)
Holandský burani s knírem a F3N (rozuměj, fotři ne! aneb účes Džegra v nejlepších letech). Jako zasmál jsem se
Kovbojové a vetřelci (2011)
Co je moc, to je moc... Tady už chyběl akorát Vinetů s Oldou...
Dead Set (2008) (seriál)
Paráda! Žádné rozvláčné pasáže, krátká stopáž, žádná cenzura a údernost! Pippi dlouhé vedení kandiduje na blbku roku :-) ... "It's just a shit..."