Recenze (27)
12 let v řetězech (2013)
Neskutečně působivý film. Skvělé herecké podání. Nejvyšší adept na Oscara za film/režii a herce v hlavní roli. Hluboce vykresluje život v otroctví a dokonale si emocionálně obejme diváka. Není to akční nářez jako Django ale dovede stejně uchvátit svými přednostmi.
U Konce světa (2013)
Asi nějak nerozumím tomuhle opileckému humoru. Mělo to sice pár vtipných pasáží ale celkově to nedosahuje kvalit předchozích filmů.
Enderova hra (2013)
Překvapivě dobré Sci-Fi, které jsem obzvláště s hejnem malých dětí v hlavních rolích neočekával. Obzvláště musím vypíchnout skvěle vypadající efekty, kterých je ve filmu požehnaně a solidní výkon Harrisona Forda. Místy sice film pokulhává a zaspává i bývá trochu předvídatelný ale celkově vzato to bylo příjemné překvapení.
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Tento film paroduje všechny akční policajtský klišé , které vídáme na každém kroku , za což jsem mu vděčný. Problémem je , že ty super akční přestřelky a všechna akce je situována do poslední čtvrtiny filmu, což je škoda. Vtip tu je, ale hodně střízlivý a kdyby ho tu bylo více, tak bych se nezlobil.
Miami Vice (2006)
Takový průměr. Dobrý nápad, málo akce , spousta keců. V prostřední části filmu jsem skoro usnul .
Hancock (2008)
Superhrdina trochu jinak. Nicméně mě se to velice líbí.
Caprica - Pilot (2009) (epizoda)
Jako fanouška battlestar galaktica mě tento film mile překvapil, moc pěkně spracovaný a s atmosférou předchozího akčního seriálu , to se jen tak nevidí. Tvůrcům musím rozhodně zatleskat a myslim , že tento seriál má velký ambice.
Transformers: Pomsta poražených (2009)
150 minut téměř nepřetržité akce a místy velice blbě znící humor, tak to je druhý díl Transformers. S tou akcí se to až moc přehání , polovina by stačila , nicméně je to paráda , skvělej konec a vše co jsme od toho čekali se vyplnilo.
Terminator Salvation (2009)
Skvělá akce , která potěší každou akční povahu , ikdyž to místy nedává trošku smysl , je to super :-)
Sunshine (2007)
Možná až moc často zmatečné, jinak velice pěkný snímek :-)