Oblíbené filmy (10)
Jak svět přichází o básníky (1982)
Jak básníkům chutná život (1987)
Zkrocená hora (2005)
Záhada Blair Witch (1999)
Vesnice (2004)
Plný počet bodů za dokonalou atmosféru, která mě udržovala v napětí, za překvapující pointu, která mě tedy opravdu překvapila, za herecké výkony, hudbu, režii, kameru, střih… a ani ten dabing nedopadl špatně. Šestý smysl se mi taky líbil na 5 hvězdiček, jestli ten Shyamalan nakonec nebude můj oblíbený režisér… ;-)
Ti druzí (2001)
Hodiny (2002)
Máj (2008)
Tak směle proti proudu: Proč obviňovat F.A.Brabce, že se bude Mácha obracet v hrobě? Vy snad víte, jak to tehdy Mácha přesně myslel? Co je psáno, to je dáno, záleží však na fantazii čtenáře, jak si to přesně vyloží. Co když měl u Máje třeba ještě perverznější představy? ;-) Pro mě naprosto úžasná podívaná a Support Lesbiens, ač nepatří mezi moje oblíbence, tam padli jako vyšití. Škoda jen, že Jarmila byla němá, ale pod tíhou romantiky jsem ochotna to přehlédnout. Nádhera, tleskám!!! (v kině bych to však po skončení filmu nepraktikovala, to mi přijde ujeté)