Oblíbené seriály (10)
Zdivočelá země (1997)
Návštěvníci (1983)
F. L. Věk (1970)
Byli jednou dva písaři (1972)
Arabela (1980)
Sandokan (1976)
Líbilo se mi to tenkrát, když jsem si na pouti na rodičích vymohl tričko se Sandokanem, líbilo se mi to i dnes po takřka čtvrtstoletí. Je to, pravda, už poněkud pomalejší a místy dost naivní, ale je to pořád dobře vystavěný dobrodružný příběh.