Recenze (57)
Kapitán Říp (2020) (seriál)
Národní superblbina.
Daredevil - Season 2 (2016) (série)
Best of Punisher.
Dracula - Temný kompas (2020) (epizoda)
První dva díly mě sice neskutečně zklamaly, ale i přesto, jak se odchylují od knihy, aniž by předložili funkční alternativu, měly pár světlých momentů (hlavně Claes Bang si to užívá). Nicméně to, co se děje zde, je jen jedno velké WTF, až si říkám, jak tohle mohli myslet vážně.
Klaus (2019)
Originální, vynalezavé, zábavné a hravé. 10/10.
Zaklínač - Před pádem (2019) (epizoda)
Časové linie se protínají a vše se spojí do funkčního celku. Krásná práce.
Zaklínač - Začátek konce (2019) (epizoda)
Technicky velmi kvalitní práce, ale vyzněním i interpretací o dost slabší, než by se na dost možná nejlepší zaklínačskou povídku hodilo - zkrátka to dilema a pointa měly být o dost silnější. I to budování celkového příběhu mohlo chvíli počkat, ale chápu to z hlediska nezbytného budování světa seriálové interpretace. Ano, mohlo to být mnohem lepší, ale i tak dobrý začátek, ze kterého snad vznikne funkční a zajimavý svět.7/10
Ad Astra (2019)
Krásně vypadající příslib velkých věcí, který se s přibývající stopáží mění v absolutní prázdnotu....
Hellboy: Královna krve (2019)
Pro mě povedený béčkový mix Hellboyovských komiksových atributů, krve a sprosté mluvy. A Harbour je skvělej Hellboy. 7/10.
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Neuvěřitelným tempem uhánějící a dokonale ozvučená pecka, která neustále pumpuje adrenalin a prvotřídní fantasy. Léta jsem z kina neodcházel tak rozechvělý nadšením. Laskomina.
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
See You Space Cowboy...