Recenze (1 045)
Pengabdi Setan (2017)
Poměrně přehypovaná zombie/duchařina, i když pravda, že atmosféru to má místy slušnou. Rozhodně ale nic pro voliče SPD :-D
Fermatův pokoj (2007)
Španělé v posledních letech servérují nejlepší evropské žánrovky. A i když Fermatův pokoj není absolutní špička, přesto dostanete hezky napínavou podívanou. Více na Filmfanatic.cz.
Bodom (2016)
Rozjezd absolutní klasika žánru, pak to díky zajímavému twistu chvíli vypadá na neobvyklou podívanou, ale slibně rozjetý scénář se nepodaří dotáhnout do zdárného konce. Více na Filmfanatic.cz.
Mastnej škrtič (2016)
Strašná, ale opravdu strašná nuda. Stopáž celovečerního filmu tenhle paskvil vyplní jen díky tomu, že několikrát opakuje dialogy a trapné i nechutné scény. Trailer je zábavnej a ten vám taky stačí. I přesto blíže na FIlmfanatic.cz.
Pozdě na hněv (2016)
Hezky civilní a uvěřitelná evropská pomsta. Mají ale trpělivost tihle Španělé :-) Více na Filmfanatic.cz.
Brimstone (2016)
Guy Pearce parádně slizkej a zvrácenej! Dakota Fanning taky dobře. Hezky neleštěnej a špinavej divokej západ. Více na Filmfanatic.cz.
Fízlové, hajzlové (2013)
Parádní ujetina! O dost zábavnější i stravitelnější, než Rubber, ale pořád dost hustý :-D Kolotoč absurdních gagů a debility, co se v průběhu filmu dokáže přenést i na diváka. Více na Filmfanatic.cz.
I Don't Feel at Home in This World Anymore (2017)
Lehce nadhodnotím, protože tyhle malé filmy, co mísí žánry mám prostě rád. Elijah Wood jako ujetej ninja geek je skvělej! :-) Více na FIlmfanatic.cz.
Pitbull: Nové pořádky (2016)
Poláci umí. Umí natočit stylovou evropskou kriminálku. Sice jim u toho taky hapruje příběh a vůbec celý vyprávění, jenže ten look si vaší pozornost udrží. Více na Filmfanatic.cz.
Kong: Ostrov lebek (2017)
Jsme teprve na začátku roku, ale tohle nejspíš bude moje letošní guilty pleasure. Novej Kong je totiž strašně macho! :-D Více na Filmfanatic.cz.