Recenze (55)
Rukojmí v Bella Vista (1979)
Ruda nuda
Insidious (2010)
Od Jamese Wana jsem nejak cekal vic :(
Králova řeč (2010)
..hezke..
The Nostalgia Critic (2008) (seriál)
angry video nerd:)
Blade 2 (2002)
film je to na 4* ale jelikoz tu je tak nesmyslne podhodnoceny,musim dat 5, snad to trosku zvednu:)
Dračí doupě (2000)
BullShit
Nezastavitelný (2010)
Nuda na kolejich
Mazaný Filip (2003)
Neherec Hanak v nevtipne nekomedii
Kick-Ass (2010)
proste NAREZ!!!
Legenda o sovích strážcích (2010)
pekna grafika, jinak ale naprosto zbytecny film