Oblíbené filmy (6)
Kmotr 1, 2, 3 (1992)
Gauneři (1992)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Skvělý film ohromující svou velikostí efekty naprossto novým prostředím.Příběh nás zatahuje někam ,kde to jestě nikdo nezná.Nové postavy tváže ,stvoření pastě ,legendy a skvělá filmová výprava.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
JE TO BOMBA FILM KOUKNETE VSICHNI NA http://tarantino.wz.cz/index.php
Moulin Rouge (2001)
Sem unešen, naprostá dokonalost, viděl sem tento skvost, diamant poprvé a již se nemohu dočkat až ho seženu jen a jen pro sebe. Topil sem se v lázni lásky, která neusínal a dýchala i pod vodou. Diamant je můj nejlepší kamarád, skvělá Nicole Kidmanová nemohl sem se jejích úst a vůbec celé nabažit. Skvělý začátek filmů mě donutil vydržet až do konce i přes velikou nutnost jít na WC. Zařadil bych tento klenot mazi nenahraditelné filmy v kinematografii. Scénář naprosto špičkový, režie úplně senzační a hravost škoda mluvit. Do hodnocení Houdiniho bych doplnil Oscak - nej. režie. Režie trochu připomínajíci Sin City námět. Sexem provázené scény, žárlivost a vroucí marmeláda v žilách, ke konci . Píseň začínající slovy: Děj se co děj... mizní v uších neustále. Konnec sice trochu pohádkový, ale výborně zapadající do kontextu . MOC VÝDORNÉ. Výc takových a byl by svět krásnější, zaplať pánbůh za něj.