Oblíbené filmy (10)
Matrix (1999)
Underworld (2003)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Kdo nemá rád fantasy, tomu se mohla zdát trilogie Lord of the Rings nudná a zdlouhavá. Já ale patřím k milovníkům toho světa plného dobrodružství, ve kterém žije Frodo Pytlík. Tu sběratelskou edici s prodlouženými verzemi všech 3 dílů jsem prostě musel mít a také ji doma mám. Je neskutečným požitkem si v klidu pustit všechny 3 díly hned po sobě.
Bourneovo ultimátum (2007)
Bourne je zpět a opět ve výborné formě. Vynikající vygradování této akční (zatím) trilogie. Skvělá a téměř nekonečná akce mne nenechala ani chvilku vydechnout.
Ti druzí (2001)
Vynikající duchařská hororová bomba bez jediné kapky krve. Nicole jako 100% citlivá a jemná maminka s jedním velkým strašným tajemstvím ve filmu plném vynikající tajemné a strašidelné atmosféry. V kině za 100%, v TV se atmosféra trochu ztrácí.
Horizont události (1997)
Náhodou jsem se na tom tehdy ocitnul v kině a musím říct, že jsem od té doby kvalitnější vesmírnou vyvražďovačku neviděl. Temná atmosféra je vynikající, cítil jsem ten vesmírný chlad až v kostech. Peklo nehledejte na Zemi, ani pod zemí, ale až v dalekém černém vesmíru za horizontem události.
Vyjednavač (1998)
Na to, že akce tam bylo minimálně, se jedná o vynikající napínavý thriller nabitý výbornými dialogy a originálním příběhem.
Slzy slunce (2003)
Velmi kvalitní syrový válečný snímek našlapaný akcí a okrášlený půvabem M. Bellucci. Bruce Willis jako velitel elitních mariňáků zcela předčil moje očekávání.
Kontakt (1997)
Zaslouží si lidstvo kontakt s vyspělou mimozemskou civilizací ? Vynikající sci-fi se silným morálním a etickým poselstvím. Jeden z mých nejoblíbenějších sci-fi filmů i bez vetřelců a laserových mečů. Sedět v noci s pohledem upřeným na hvězdy a vidět tak jiné světy, prozatím lidskému oku skryté .....