Oblíbené seriály (10)
Dobrodruzi z vesmíru (1986)
Hvězdná brána (1997)
Dexterova laboratoř (1996)
Vedľa I am Weasel asi moj najobľúbenejší výtvor na cartoon network, skvelý humor, parádne nápady, nezabudnem na časť, v ktorej Dexter spomalil čas a chcel stihnúť autobus do školy - ale bohužiaľ zabudol, že tak nejak sa s ním spomalili aj niektoré iné veci - napríklad voda tečúca zo sprchy : )
I Am Weasel (1997)
Božská pritimívna zábava, aj keď častokrát mám skôr pocit, že to čo je na prvý pohľad primitívne je presný opak toho, na čo sa to tvári. Som presvedčený o tom, že ten najprimitívnejší humor dokážu vytvárať iba tí najinteligentnejší ľudia : ) intelektuálna lasica a tupý pavián jednoducho nemajú chybu a sú toho veľkým príkladom.
Scooby-Doo a 13 duchů (1985)
Cosby Show (1984)
Tom a Jerry (1940)
Babylon 5 (1993)
Hrdinové (2006)
Bob a Bobek - králíci z klobouku (1979)
Neuveriteľné, ako to zbožňujem viac a viac, každým momentom, kedy vidím nejaký diel. Pripomína mi to český ekvivalent Pufa a Mufa, čo sú zase dvaja narozkošnejší kocúri v dejinách večerníčkov. Keď v poslednej dobe narazím na nejaký novší, "moderný" večerníček, iba sa mi ľútostivo zacnie za "starými dobrými časmi".