Recenze (1 259)
Keith (2008)
Prostě nevíte . . .
Český žurnál - Gadžo (2014) (epizoda)
Silně neobjektivní dokument, který sice ukazuje normální romskou rodinu, ale ocenil bych více, kdyby se přistěhoval k rodině, která bere sociální dávky, aby to reflektovalo alespoň z části realitu, vedle které jsem roky bydlel.
Poslední samuraj (2003)
Čest, bolest, síla, tradice, oddanost a udatnost, to byly samurajové, kteří i přes americkou režiji jeden z nejlepších 20 filmů co jsem kdy viděl.
Outsourced (2006)
Velice příjemná reflexe dvou rozdílných světů a dokumentární intro do vzdálené Indie.
Divoška (2008)
Je to dívčí, střelené a kouká se na to dobře. (Super soundtrack)
Jeden den (2011)
Trochu deštivé zklamání.
Griffin a Phoenixová (2006)
Smutný příběh s nádhernou hudbou.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Znamenitá párty pro gentlemany
Superúchyl (2013)
Tak tohle nevymyslíš . . . .konečně kvalitní japonská romantika :D Fetish Panty Gore Love ?
Kung Fury (2015)
Už dlouho mě nic tak nepobavilo jako tohle