Oblíbené filmy (10)
Parfém: Příběh vraha (2006)
Vyprávěčská poezie... Nejlíp natočený film ze všech filmů... Výborné herecké obsazení... Pro mě Top1...
Barbar Conan (1982)
Velký flám (1966)
Velká čest scénaristovi a reřisérovi Ourymu, protože todle dílo a tento chlápek je majstrštyk... dle mýho nejlepší film Louise de Funese...
Apocalypto (2006)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Terminátor (1984)
Robin Hood: Král zbojníků (1991)
První rytíř (1995)
Skvělý scénář.. Film ve mě něco zanechal, což je dobre.. Vyzdvihuju hudbu (soundtrack), herecké obsazení a originalitu příběhu.. Malagant a Artuš zůstane v srdcích nás všech po dlouhou dobu..