Poslední recenze (7)
Louskáček (1990)
U málokteré animované pohádky můžu říct, že jsem ji viděl hned několikrát. Louskáčka jsme se sestrou už jako malí měli nahrané na VHSce a při každé volné příležitosti jsme si jej pouštěli. Po letech jsem si ho (možná i ze zvědavosti) pustil znovu, a stále mě baví. Ze 70% za to jistě může nádherná hudba, nicméně i příběh a dialogy stojí za to. Jedná se zkrátka o srdcovou záležitost. :)
Americké dopisy (2015) (TV film)
Životopisné filmy bývají často velmi nevděčnou prací. První skupinu diváků dané téma nezajímá, skupinu druhou zajímá zase až moc a hledá v každém detailu nesrovnalosti a chyby. Mně se zpracování Antonína Dvořáka líbilo velmi, a ačkoliv to není rozhodující pro mé hodnocení, tak takto podobně jsem si Dvořáka vždycky představoval ve své vlastní subjektivní mozaice z načtených článků a dokumentů. Film nám ukázal zajímavý pohled do Dvořákova soukromí a vztahů kolem něj. Takovéto nízké hodnocení si film nezaslouží.
Pečený sněhulák (2014) (pořad)
Český kvalitní nekorektní humor zaplakal nad tímhle seriálem a nostalgicky zavzpomínal na Českou sodu, které tento paskvil nešahá ani po kotníky... moc špatných hodnocení nedávám, ale tohle si zaslouží jednoznačně ODPAD!