Recenze (252)
Polojasno (2009)
Krásný krátký filmeček - ten neúnavný čáp a snaživý mráček ;)
Teeth (2007)
Jej, i když pominu své budoucí povolání, tak tohle je zkrátka krásný snímeček ;) Aneb jak dopadne člověk, když se směje cizímu neštěstí... a pomine prvotní varování... pak to chce napravit, ale... =)
Krvavý diamant (2006)
Hodně náročný snímek, velmi velmi kvalitní - rychle vás vtáhne do děje, zaujme, zarazí, zaskočí... posléze, když si uvědomíte, že je to natočené dle reality ne dvakrát vzdálené, když si uvědomíte, že se to stále děje... wau... chvilkami jsem neměla slov a jsem ráda, že jsem Krvavý diamant viděla... I přes všechnu hrůzu... Více takových snímků a více lidí, které by to oslovilo a hlavně lidí, kteří by s tím mohli něco účinně udělat... (jeden z mých oblíbených soundtracků - James Newton Howard, hlavně písně Crossing The Bridge, Thought Id Never Call?, London)
Popelky (2010) (TV film)
Na nedělní odpoledne ano, na opakované shlédnutí netřeba... ale celkem se pobavíte :)
Já to tedy beru, šéfe...! (1977)
Příjemné, vtipné, české, dobré... slibné herecké výkony ;)
Než si pro nás přijde (2007)
Příjemný snímek sice se smutnějším tématem, ale i se dosti pobavíte ;) Kombinace herců, kterou bych nečekala...
Gympl (2007)
Dobrý snímek... slušně natočený a dosti mě překvapil, jelikož jsem ho ani nechtěla vidět, ale když o něm pár lidí řeklo, že by to i za to stálo... Dodávám - stojí, jelikož to není jen snůška blábolů, leč mnohdy asi holá realita... bohužel...
Pochyby (2008)
Silný film... nejen o pochybách, nýbrž i o nesnášenlivosti, lásce mezi lidmi, nucených myšlenkách, manipulaci... Ale ten konec jsem nečekala, poslední slova ředitelky (Meryl Streep)... přece jen to dobře svým způsobem uzavřely...
Přestupný rok (2010)
Wau!!! Tak tohle byla tak příjemná komedie - humor, vtip, konzervatismus, irské poznámky, krajina, puntičkářství, zvířečnost, přátelství, láska... "Chceš si se mnou nedělat plány?" To je tak krásná věta... a odpověď byla ještě krásnější... =) Velmi milý film plný plánů a překvapení.
Roboti (2005)
Jsem na mírných rozpacích z ostatních komentářů, ale zase se není čemu moc divit... Mě každopádně tento animák docela potěšil, byly tam myšlenky (některé i hezky hluboké), byl tam humor, byla tam konfrontace světů, ne úplně jasný průběh... Hezký snímek ;) (soundtrack John Powell)