Recenze (115)
Marley a já (2008)
Krásny film o pejskovi. Jen je škoda, že je od začatku jasne, jak film dopadne...a dokonce mi ani na konci filmu nevadilo, jak tlačili na emoce, abych se kapce slzy neubranil :)
Opustit Las Vegas (1995)
Tak tohle je jeden s nejlepšich film s Cagem. Perfektně zahrál alkoholika a co vic...neznat ho, a vidět ho někde na ulici, tak jsem přesvědčen, že právě on je ta největši "alpa"
2012 (2009)
Vic jsme od Emricha nemohli přeci čekat. Dál nam zničeny svět a kalifornii, v takove podobě v jake tady jěště nebyli. Pěkne pokoukani, a co na tom, že to bylo hloupe až za hrob?
Expendables: Postradatelní (2010)
Klasika...tuctovy děj a spousta mrtvych. To je to co jsme přece chtěli!
TRON: Legacy 3D (2010)
Zvukove a vizualni orgie...co na tom, že přiběh tady už milionkrat byl?? :)