Recenze (708)
Habermannův mlýn (2010)
No. Rozhodl jsem ohodnotit plnym poctem. Velmi odvaznym, ale dle meho nazoru naprosto okouzlujicim zpusobem, nam pan Herz ukazal, ze i mezi cechy plati, ze svine byli, jsou a budou. U slabsich povah muze tento snimek vyvolat plac. Co ale musi absolvovat vsichni bez rozdilu, jsou pocit smutku, pocit nespravedlnosti, velkeho nastvani a mozna i nepochopeni. Tyto veci se od reality vzdaluji jen velmi, velmi malo. Rad bych jeste vyzdvihl vykon Karla Rodena. U nej to je jako s dobrym vinem. S tim rozdilem, ze kvalita jeho vykonu se od jeho prvnich filmu z pozice "dokonaly", posouva kazdym filmem pres urovne "bezchybny", "okouzlujici" a "bozsky" az na urovne, ktere se nedaji slovy popsat. Blahopreji a dekuji, pane Herz.
Charlieho andílci (2000)
Ta druha hveznicka je kvuli Drew.
Země (1996)
Asi to neni muj salek kavy.
Vrchní, prchni! (1980)
Neni potreba nic komentovat, snad jen ze: "tak kolega uz se predstavil".
Černá labuť (2010)
Bajecne jsem se bavil.
Univerzální voják III: Znovuzrození (2009)
Pro urcitou nostalgii k Van Dammovi. Byly totiz doby, kdy mne nechybel ani jeden film s nim v hlavni roli. Pak se to ale nejak zlomilo.
Krakonoš a lyžníci (1980)
Tak tahle pohadka patri mezi me nejoblibenejsi. Asi pro jeji surovost, neopakovatelny zpusob, jakym lici zivot na horach o vanocich a nejen o nich. Je proste vtipna, zabavna, spontanni, proste dokonala.
Návrat do Cold Mountain (2003)
Osobne jsme si asi nejvice uzil Renee, protoze to co predvadela, bylo naprosto uzasne.
Oči války (2009)
Od jiste doby mam slabost pro Kelly Reilly, takze proto asi za 4 hvezdy. Film je to ale velmi dobry, dokonce lepsi, nez jemu podobne. (Lovci stinu, ... )
Amores perros - Láska je kurva (2000)
Se samou uctou k tomuto filmu, zustanu jen u hodnoceni a komentar si necham pro sebe. Kazdopadne luxusni film.