Poslední recenze (191)
Delikatesa (2021)
Veľmi príjemne sa to pozeralo - avšak celý čas mi vŕtala v hlave myšlienka, prečo to neurobili ako rozprávku? Ľavou-zadnou by som dokázal prepáčiť diery v deji, naivné rozuzlenia či podporil fantazijné doplnky. 6/10 :)
Aladin (2019)
Farbami hýriace prostredie, kostýmy aj Džin - ale prečo pesničkyyyy?! Malo to atmosféru, vtip (Will Smith s kobercom to tiahnu veľmi slušne) aj tempo i skrz typické klišé momenty, avšak prespievané časti som skrátka musel prepnúť (slovenský dabing keby dačo). Ak by to nebol muzikál, malo by to síce slimačejšie tempo, no váhal by som medzi *** a ****. Takto len 4,5/10
Riddick (2013)
Jaaaaj, svietiace očká Diesla mi nestačili na vyššie hodnotenie - dá sa povedať, že to bola prerábka Čiernočiernej tmy doplnená vyššou mierou ,,survival,, prvkov (prostredie, príšery, postavy, pohnútky takmer totožné). Škoda, že sa vytratilo napätie, no narástla kŕčovitosť v hraní i dialógoch :-/ 4,5/10