Recenze (431)
Mrtvý bod (2015) (seriál)
Za mňa skvelé, 100 dielov, ktoré jednoducho mali šťavu.
Letuška (2020) (seriál)
Je to rozhodne iné ako čokoľvek, čo som už videl. Zásadne mi vadia veci ako halucinácie, rozprávanie sa s niekým v hlave a podobne, čoho tu bolo neúrekom. Seriál však rozhodne vtiahne do deja a má svoje silné stránky. Myslím si, že mohol mať tak o 2-3 diely menej a bol by oveľa napínavejší a bez toľkých hluchých pasáží.
Pro balík prachů (2020)
Typický Liamov film, niečo sa stane a on to rieši celý film. Má lepšie filmy, bolo to však fajn na spríjemnenie jedného večera.
Sváteční rande (2020)
Veľmi slabý film so slabými hercami, Emma Roberts vyzerá neskutočne, ale to je asi tak všetko. Tento film bol dobrý asi tak 15 minút na konci, inak nemal nič a bol neuveriteľne nudný.
Boratův navázaný telefilm (2020)
Jasné je jedno, už tam nie je ten efekt ako pri prvom filme, kde jednoducho nikto nevedel čo dostane. Teraz to bolo viacmenej jasné, napriek tomu tam bolo viacero situácií kedy proste si viem predstaviť, že by celé kino plakalo od smiechu. Tentokrát však cieľom Borata bol jednoznačný odkaz Amerike a Trumpovi, že jednoducho nie je v poriadku aby ľudia verili veciam akým veria. A nebol to len odkaz Amerike, bohužiaľ je takých ľudí neuveriteľne veľa aj u nás. Za mňa veľmi fajn.
Vyproštění (2020)
slabé, nezáživné.
Palm Springs (2020)
Zaujímavý námet, celkovo veľmi podarený film.
Tenet (2020)
150 minút deja, ktorý sa kadejako prelína, ževraj nechoď do boja keď myslíš lineárne. Ja očividne lineárne myslim kedže nemám na tl bunky tomu deju až tak rozumieť a len veľmi ťažko si ho vysvetlujem. Nemyslím si však, že to bolo Nolanovym cielom, pochopiť. Cieľom bolo mať zážitok a ten som mal neskutočný. Film nemá hluché pasáže, je to nonstop jazda, bezchybná jazda.
Najednou jsme rodina (2018)
Za mňa veľmi dobré. Takto si predstavujem pohodový film pri ktorom sa človek cíti veľmi dobre a užije si ho od začiatku až do konca.
Téměř dokonalá tajemství (2019)
Sranda :) splnilo účel na 100%