Recenze (233)
Mrtvý bod (2015) (seriál)
Není to špatné, ale ani extra chytlavé | Konec s01e11.
Hrdinové: Znovuzrození (2015) (seriál)
Konec s01e10.
Všemocný (2015) (seriál)
Konec s01e05.
Rubber (2010)
Řemeslně výborně zmáknutá šílenost, u které jsem dost často myslel na Lynche. Proč tři hvězdy za film o vraždící pneumatice? No reason.
Vřískot (1996)
Občas jsem jen těžko rozeznával, jestli je parodie Scary Movie nebo tohle.
Terminator Genisys (2015)
Vůbec to není tak špatné, jak by se podle některých ohlasů dalo očekávat. Nejsem žádný zarytý fanda původních Terminátorů a tak možná i proto mě tohle pojetí nijak neuráží. Je to zábavné a Arnieho "úsměvy" stojí za to.
Sharknado 2 (2014) (TV film)
Ve své stupiditě o hodně vtipnější, než jednička :D.
Final Girl (2015)
Má to potenciál, bohužel těžce nevyužitý. Vizuálně se to ale celkem povedlo.
Odpočítávání (2010)
A jak daleko byste zašli vy?
Deník mrtvých (2007)
"Are we worth saving? You tell me."