Poslední recenze (360)
Snafu: V háji jako obvykle (2023)
Slušný průměr. Rozhodně neurazí a chemie mezi Chanem a Cenou funguje výborně. Akce slušná.
Zom100: Co chceš stihnout, než tě sejme zombie (2023)
Naprostá ztráta času.
Climax (2018)
Líbilo se mi jen úvodní taneční číslo. Jinak to byla mega sračka.