Recenze (360)
Snafu: V háji jako obvykle (2023)
Slušný průměr. Rozhodně neurazí a chemie mezi Chanem a Cenou funguje výborně. Akce slušná.
Zom100: Co chceš stihnout, než tě sejme zombie (2023)
Naprostá ztráta času.
Climax (2018)
Líbilo se mi jen úvodní taneční číslo. Jinak to byla mega sračka.
Hráči se smrtí (2017)
Naprosto zbytečný remake. Není ani napínavý ani strašidelný a ještě ke všemu tam hraje banda nesympatických lidí až běda.
Bane (2008)
Na tomhle filmu je skoro všechno špatně. Jediné co jakžtakž funguje je jakási pointa, která je i celkem originální. Bohužel herecké výkony a velmi laciný look, vše sráží dolů. To by člověk nevěřil, že stačí k natočení filmu pletivo a pár prostěradel.
I Am Not a Serial Killer (2016)
Hodně pomalé budování atmosféry něčeho neznámého, bohužel až příliš pomalé. Christopher Lloyd potěšil.
Pojď se mnou (2015)
Naprosto tristní thriller, který nesměřuje odnikud nikam. Obrovská nuda bez scénáře. Herecké výkony taky mizerné, naprostá ztráta času.
Bone Sickness (2004)
Neskutečně nudná a amatérská sračka. Nekoukat nikdy, nikdo...
Martyrs (2015)
Půl filmu zkopírováno z originálu a půl filmu se tvůrci snažili o jakous takous invenci která stejně vyšla do ztracena. Naprosto zbytečný film.
Čarodějnice (2015)
Zase velký hype a obrovské očekávání a skutek utekl. Není to ani horor je to psychologické drama o ničem a je to strašná nuda. Několikrát jsem u toho skoro usnul. V žádném případě nedoporučuju.