Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Teorie velkého třesku (2007)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Gilmorova děvčata (2000)
Chirurgové (2005)
Jestli je něco, co se tomuhle seriálu rozhodně nedá upřít, tak je to elegance s jakou se zbavuje hlavních postav. Jedinej problém, kterej mám s Grey's anatomy spočívá v předlouhých pauzách mezi jednotlivými díly.
Black Books (2000)
Pan Bernard Black ctí své jméno natolik černým humorem jak to jen jde. Geniální sitkom o nesmyslných konverzacích notorických pijanů a věčných workoholiků jejichž práce je pouze zastíněním toho, že nemají nic inteligentnějšího na práci. Je sarkasmus vaším denním chlebem? Seznamte se, pan Black:)
Akta X (1993)
Daria (1997)
Kdybych mohla poděkovat světu za nějaký vážně významný počin, byla by to tahle bizarní nádhera, která na mně v dětství nenechala nitku suchou. Hrdě mohu prohlásit, že "Akce Daria" splnila svůj účel a plně utvořila můj dnešní pohled na svět. Flegmatický, Sarkastický, Cynický, Nihilistický, Uštěpačný a jen trošku Egoistický aneb "Co tě nezabije..." Typický rozhovor mých středoškolských let - Kámoška na adresu spolužáka: Neni ti ho líto? Já: Mě je jich líto všech, ale úplně nejvíc je mi líto mě.