Recenze (70)
Úžasňákovi (2004)
Nevycházím z údivu... Toto dnešní počítače dovedou? Technické stránce není co vytknout, navíc i příběh je celkem zábavný a milý. Paní Úžasňáková je kost, taky se vám líbí :-)?
Brazil (1985)
Naprosto strhující, ať už si pod tím slovem představíte cokoliv! Co věta, to vtip či satira či parodie či kritika, vyberte si sami. Na divákovi je také, aby se rozhodl, zda se po filmu bude usmívat, bude dojatý nebo smutný...
Princezna Mononoke (1997)
Nezlobte se na mě prosím, ale co na tom kdo vidíte? Mě by to nebavilo ani jako děcko, hrozná hovadina, plivu na anime, tfuj, tfuj, tfuj... Tolik vynaložené energie a trpělivosti mi připadá jako naprosté plýtvání. Výjimku tvoří jen Futurama a Simpsonovi, ale to nepovažuji za anime :-).
Údolí včel (1967)
Pro mě veliké zklamání, ale mé hodnocení berte s rezervou (that's not my cup of tea). Film mi nijak neučaroval, líbily se mi maximálně některé herecké výkony (hlavně ten Čepkův). Většinu filmu jsem se nudil a marně hledal motivaci se koncentrovat.
Karate Kid (1984)
Dávám dvě sentimentální hvězdičky. Seš dobrej La Russo! Jak vtipné...
Čtyři pokoje (1995)
Mně to přišlo dost trapné a plytké. Ani jedna povídka mě vysloveně nenadchla, celé mi to přišlo jako moderní sračička.
Jackass: Film (2002)
Hrozní idioti! Znudění američtí hejsci neví do čeho píchnout, tak píchají do sebe. Rád bych upozornil, že tento trend se dostal i do našich luhů a hájů: Slušovické Jackass je k vidění ZDE.
Vadí nevadí (1998) (pořad)
Show Me the Funny! Já to nevidím...
Jamie Oliver: Roztančená kuchyně (2002) (pořad)
Sežeňte mi někdo jeho ingedience a taky vám uvařím tak dobře :-). Na rozdíl od Jamieho nemám pocit, že by byly k dostání v běžných supermarketech.
Šumný Zlín (1999) (TV film)
Souhlasím s M.E.J.L.O.U, je to nádherné město. Ale možná jen proto, že jsem se v něm narodil a prožil věci podruhé neprožitelné. A celý cyklus "šumných měst" je velmi povedený.