Recenze (969)
The Caller (2011)
No ty vlasy herečky Rachelle byly úchvatné, stejně jako celá ona sama...oblíbil jsem si ji nyní. Hudba a zvuky ve filmy byly příjemně strašidelné. Ten její byt byl zajímavě deprimující i bez vyzvánějícího telefonu. Upír Moyer hraje také dobře. A Guzmana....toho jsem si oblíbil již dávno :)
Mládeži nepřístupno (2013)
Kocour Beezel to rozjel nejvíc :)
Bílá smrt (2009)
Za příjemné prostředí dám jednu hvězdu navrch, ale čím déle to hrálo, tím to více béčkovatělo :(
Side Effects (2005)
Ani sympatická muzika to nezachránila. Statistiky za reklamu prodeje léku byly ovšem drsné.
Útěk z minulosti (2011) (TV film)
šmarjajozef
Texaský masakr motorovou pilou 3D (2013)
Dojemňoučké :)
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Ten Jack mě vždy dostane, sic jsem četl jen "JATKA". Stejně jako v knize jsem se od plic smál rvačkám při nichž dává nakládačku. Zde ve filmu např. použil chvat koupelnový palcem do oka - V "jatkách" ho použil v sprchách na nácky. Nekompromisní způsoby řešení situací dává příběhu až terminátorovský nádech. Situace řešeny do puntíku. Opěvovaná Cruisova výška mi ani tak nevadila. Ale vážně na toho černocha v roli detektiva jsem měl zálusk i já, né že bych byl rasista.
Kletba z temnot (2012)
Pocit strachu: téměř skoro-nějaký až nulový. Snímek spíš urazil a nasral než zanechal milé vzpomínky. Trenér moc hrát neuměl.
Konečná (2013)
Chlebík s rajčátkem, kafíčko a k tomu Švancík - ranní kombinace k nezaplacení :)
The Echo (2008)
Nechci hledat jakousi takousi racionalitu v duchařských filmech, ale něco jsem tam asi nepochopil. Nicméně Bradford je sympaťák skoro jako Colin Ferrel za mlada a kamera se mi ve filmu líbila.