Recenze (968)
The River Wild (2023)
Trapné, bo Maryl Streep hodila laťku vysoko.
Dům běsů (2023)
Pár logických přešlapů. Atmosféra rychle nastupuje, po půlce jemně zakolísá, nicméně jako celek fajn.
Na lovu (2021) (pořad)
Myslím právě že Sokol to drží nad vodou. K jidlu ano, jinak asi plýtvání časem...
Seminář (2023)
Skalp, srp, věšení vlajky a zmlácený děda to vyzdvihlo :)
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
Inu ano, koukněte, ale nikoli s dabingem - ten to zabije. Arní:" jsem v pohodě", byl posednut a v cele.
Mluv se mnou (2023)
Potěšili mě masky, výkony mladých zobáků a myšlenka "šlehnout si chvilkovým posednutím." Ale toho malého klokánka měli dorazit, zabylo mne ho líto...
Útok žraloka (2009) (TV film)
Uklimbalo mě to, až najednou slyším jek. Bloncka mne vzbudila a motivovala k tomu, abych konečně rozmrazil mrazák.
Uprostřed ničeho (2023)
Ano chlad z moře by vám mohl snížit hodnoceni, chápu. Vždy když do filmu nasadí mimino je hodnocení o to citlivější - kor ženské. Jelikož pracuji v odvětví kde se pohybují kontejnery tak me udivilo jak by mohl tak dlouze plout po mori. To by musel mít těsnění ve dveřích kurva těsné. Za nápady matky, a nápad jako celek, nemůžu dát méně než čtyři hvězdy.
U tebe nebo u mě? (2023)
Tak tohle ne, přátelé. Toto byla capina jak sviňa.
Lou (2022)
Máma v akci... proč ne - relativně to šlapalo.