Recenze (965)
Kosmonaut z Čech (2024)
Pochopitelně to musím dokoukat. Nejlépe ráno po osmihodinovém spánku. Ne v leže, ale v sedě, nebo ve stoje. Dát si kávu a vydržet to dovnímat. Pak možná přehodnotím...
See for Me (2021)
Proč si neztlumila alespoň podsvícení displeje, když ji docházela baterka?
Studio 666 (2022)
Smear je komický neherec, ale zato Grohlovi to hrálo dobře. Docela to ušlo...
Karanténa smrti (2022)
Pohodovka u které člověk nemusí moc přemýšlet. Navic to uběhne jako voda...
Krematorium - Strejda Jirka (2024) (epizoda)
Jednoduchá lehce zábavná odreagovačka...
Proroctví (2009)
Má to atmo, čili fajn.
Pach krve (2003)
Taková novodobá klasika....
Krvavá jízda (2020) (seriál)
Po čtyřech dílech zatím tři...trochu to připomíná Black Mirror.
Cold Creek Manor (2003)
Všichni najednou narazí v domě na hady, jaj jaká to náhoda. Inu..., utečeme pred nimi. Nikoli ven z domu, ale na střechu to je přece bezpečnější.
Old Shatterhand (1964)
Mohli víc zapracovat na přestřelkách. Ale přesto, ma to tu atmosféru.