Recenze (965)
Seminář (2023)
Skalp, srp, věšení vlajky a zmlácený děda to vyzdvihlo :)
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
Inu ano, koukněte, ale nikoli s dabingem - ten to zabije. Arní:" jsem v pohodě", byl posednut a v cele.
Mluv se mnou (2023)
Potěšili mě masky, výkony mladých zobáků a myšlenka "šlehnout si chvilkovým posednutím." Ale toho malého klokánka měli dorazit, zabylo mne ho líto...
Útok žraloka (2009) (TV film)
Uklimbalo mě to, až najednou slyším jek. Bloncka mne vzbudila a motivovala k tomu, abych konečně rozmrazil mrazák.
Uprostřed ničeho (2023)
Ano chlad z moře by vám mohl snížit hodnoceni, chápu. Vždy když do filmu nasadí mimino je hodnocení o to citlivější - kor ženské. Jelikož pracuji v odvětví kde se pohybují kontejnery tak me udivilo jak by mohl tak dlouze plout po mori. To by musel mít těsnění ve dveřích kurva těsné. Za nápady matky, a nápad jako celek, nemůžu dát méně než čtyři hvězdy.
U tebe nebo u mě? (2023)
Tak tohle ne, přátelé. Toto byla capina jak sviňa.
Lou (2022)
Máma v akci... proč ne - relativně to šlapalo.
Meg 2: Příkop (2023)
Z recese tomu musím dat 5. Jupí...
Rozlučka (2021)
Dávám jednu hvězdičku za úžasnou a charismatickou hlavní hrdinku. Z očí ji sálala výmluvnost jejích ospravedlnilých činnů. Herci zvolení velmi dobře hlavně Albert, tomu z očí vyzařovala uvěřitelnost charismatického sympaťáka. Děj skvělý pro odvážlivce, kteří chcou jen tak povegetit po vývaru a zapečeném květáku s brambory a nivou.
Tchán s tchyní jsou psanci (2023)
Adam Devine je takový kokotek už od pohledu, tudíž to celé degraduje. Na uspání a posměšné odfrknuti a předčasné vypnutí ideální.