Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Nemocnice na kraji města (1977)
Živí mrtví (2010)
Tajemství Pravdy (2008)
Pro mně osobně se tenhle seriál stal srdeční záležitostí. Není dokonalý, ale rozhodně se snaží, vytváří si svůj svět, svou mytologii, i když je zde jasně oddělené dobro od zla, zejména ve druhé temnější sérii tam dostávají i kladné postavy svůj záporný rozměr a stávají se komplikovanějšími a propracovanějšími. Kromě 2-3 dílů jsem si každý krásně užil a nechal se snadno nalákat do toho světa mýtů - boje dobra a zla. No a pak samozřejmě Kahlan Amnel... :-)