Recenze (93)
Rychlejší (2010)
Slušné herecké obsazení, ale ty pohledy do životů jednotlivých postav mi přišly nějaké prázdné, povrchní, bez hloubky, bez skutečné emoce, bez zajímavosti, takže se z celého filmu po jeho skončení stal jen nevýrazný kousek bez chuti...
Bez soucitu (2010)
Další výplach mozku z Bessonova produkčního výrobního filmového pásu, nepřekvapí, neuchvátí, ale (fanoušky akce) nijak výrazně neurazí, prostě stadardní dynamické béčko...
Válečníci (1999) (TV film)
Krutě depresivní film. Proč? Protože nevypráví o ničem, co by opravdu nebylo...
Cesta do pekel (2009)
Drsný noir moderního střihu, pobaví hlavně drsností a technickou stránkou s několika fajn nápady. Příběh ani herci ale nemají moc co nabídnout...
Stopař (2007)
Hvězdičku zaslouží jedině Sophie Bush, jinak je tenhle film o ničem, odpad...
Vlkodav z kmene Šedých psů (2006)
Krásná fantasy pohádka (ano, taky mi připadá trochu LOTRovská, Connanovská atd. ale to nemá cenu v dnešní době řešit, našel bych v tom i třeba českou pohádku Princ a večernice:-), Líbili se mi moc i dva hlavní představitelé a přemýšlím taky, že si pořídím netopýra. Drobné nedokonalosti v dialozích, kostýmech to pro mne osobně tak nějak polidšťují. Takže spokojenost, až na ten religiózní rozměr závěru, mělo to zůstat jen u těch citů.
Večírek (1968)
Vysoká (ta nejvyšší) škola načasování, gradace a skvěle vypointovaných situací. Poprvé jsem tenhle film viděl v den, kdy jeho režisér bohužel zemřel. Ale aspoň tu zůstaly jeho filmy, léky na každý smutek a každou bolest. Ať je Ti tam dobře Blakeu, a natočte tam s Peterem zase něco tak úžasného, jako Večírek nebo Růžové pantery...
Počátek (2010)
Máme své podvědomí, vědomi a taky nevědomí... Kolik těch vrstev vedomí máme sakra??? Nevím, ale Počátek stojí na hranici mezi nimi - na hranici mezi podvědomím, vědomím a nadvědomím, na hranici snu a reality. Úžasné, ale chci se probudit a probouzím se po více než dvou hodinách depresivně dokonalého snu...
Fido (2006)
Svěží, zábavné, černohumorné, s dostatkem nadhledu, skvělá Carrie a Billy, byl jsem spokojený.
Zombieland (2009)
Chtěl jsem dát jen tři hvězdičky, ale nemůžu si pomoc Woody je prostě skvělej a Bill Murray taky nemá chybu.