Recenze (2 017)
Živí mrtví: Počátek konce - Sever (2016) (epizoda)
Závěr luxusní, dva poslední díly bezkonkurenčně nejlepší z celého seriálu a jet v takových kolejích i v další řadě, neviděl bych problém.
Živí mrtví: Počátek konce - Duch (2016) (epizoda)
Kdo by to čekal, ale zatím se jedná o nejlepší díl celého seriálu. Vše co by kvalitní díl měl mít, právě tento měl. Travis se konečně ukáže jako chlap. U feťaka to také žilo, takže není nač si ztěžovat.
American Horror Story - Kapitola první (2016) (epizoda)
Co k tomu dodat, u AHS jsme zvyklý na kdejaké bizardnosti a extrémy, ale uvítací díl šesté řady ukazuje, že by mohlo jít o čistokrevný realistický horor, což by nemuselo být ani trochu špatné. Atmosféra ze startu skvělá a napětí by se mohlo krájet, takže pokud by tato řada šla v těchto kolejích, nebudu proti.
Dívka ve vlaku (2016)
Při srovnání se Zmizelou je tento snímek o stupeň horší. Do závěru prvky thrilleru nejsou moc vidět a celý snímek působí spíše jako psychologické drama. Šlo pár věcí udělat lépe jako zapracovat na vrahovi, závěr byl takový nemastný, přesto rozuzlení nebylo špatné. Dále vadí například vyšetřování, které je o ničem, vlastně celkově vyšetřování bylo jen taková vsuvka. O zajímavý film rozhodně jde, jako divák jsem se nudil jen zřídka, takže i přes pár záporů se jedná o celkem stravitelný film.. 7/10 = 74%
Ash vs Evil Dead - Doma (2016) (epizoda)
Tak a je to tady, druhá řada v plném proudu. Čekání na Ashe se vyplatilo a první díl nám nabídne jako vždy hromadu krve, slušnou hororovou atmosféru, perfektní hudbu, špetku humoru a děti mamky Ruby, které nevidíme naposled. V prvním díle se Ash vrátí do svého rodného města, potká se s taťkou a pár jeho přáteli, ale že by ho někdo rád viděl, to se říct nedá. Pevně věřím, že nám tvůrci nabídnou něco nového i po příběhové stránce, tedy hlavně něco zajímavého. Nerad bych se díval na druhou řadu akorát v jiném obalu. První díl nám rozhodně nudu neslibuje a na druhou stranu, když si vezmu kolik se točí zbytečných seriálů, tak zrovna tenhle i kdyby jel v duchu jedničky nemá šanci omrzet. Stručně řečeno, jako uvítání do další řady, víc než spokojenost.
Případy 1. oddělení - Nenávist (2014) (epizoda)
Bolek Polívka to vezme do vlastních rukou a ukáže, že rozhodně nepatří do starého železa.
Případy 1. oddělení - Laborant (2014) (epizoda)
Rozhodně nejlepší díl a závěrečná pointa luxusní.
Živí mrtví: Počátek konce - U skomírajícího ohně (2016) (epizoda)
Sice díl bez zombie, ale přesto hodně zajímavý.
Případy 1. oddělení - Rozčtvrcená (2014) (epizoda)
Tak jsem dal tomuto českému seriálu šanci a zatím se vymyká všem dosavadním krimi, které jsem u nás viděl. Perfektní herecké výkony, obsazení, děj a divák se z realistického pohledu podívá do vyšetřování, což nenabídne žádný jiný. První díl nemá chybu a jako lákadlo rozhodně dostačující.
Hardcore Henry (2015)
Jeden z nejzajímavějších akčních snímků poslední doby. Nářez od samého začátku a tempo nepoleví ani na chvilku. Dobře zvolená hudba všemu dala ještě větší grády. Místy až moc chaos, do plného počtu moc nezbývá.. 8/10 = 87%