Recenze (307)
O pokladech (2012) (TV film)
Pohádková komedie, každým shlédnutím jí mám radši.
Muž, který se směje (2012)
Ke konci umdlévající melodrámo v pohádkových kulisách.
Princ Bajaja (1971)
Moje nejoblíbenější...
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Triky, akce, chaos, Bardem... a tak pořád dokola...
Tři bratři (2014)
Vloni jsem to z rozpaků ani nehodnotil, ale letos jsem zkoukl všechny reprízy, v hlavě zůstává to lepší... a vlk!
Slíbená princezna (2016) (TV film)
Naštěstí se na to dá lehce zapomenout, stačí si místo živé či mrtvé vody loknout vody ohnivé...
Legenda o drakovi (2015)
Dokud to nestřihnou o 30 minut, tak už to nechci vidět... naše variace na "Krásku a zvíře" mi přijde lepší...
Bezva ženská na krku (2016)
Neafektované Babovřesky. Je tam všechno, co má romantimedie mít. Herci, klišé, fórsemfórtam, začátek a konec. Bohužel to nemá vejšku ani hloubku, ale přesto to dokáže pobavit.
Neobyčejný Odd Thomas (2013)
Celkem příjemná duchařinka z nadhledu.
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
...když kriminálku napíše kriminalista...