Oblíbené seriály (10)
Star Trek: Hluboký vesmír devět (1993)
V roce 2018 jsem se rozhodl, podívat na tento seriál po cca 10ti letech. Seriál mě bavil eště více a musím říct, že DS9 řadím mezi mé 3 nej scifi seriály. Dokonce první řada byla supr, pak ovšem přišel úpadek a další dvě série byly slabé, ale pak nastala změna a seriál dostal vyšší tempo. u mne za ***** Nejvíce se mi líbily postavy Bashira, Siska, Jadzie, Quarka a Garaka.
Červený trpaslík (1988)
Humor, postavy, klasika, šílenství, bazukojdy a posádka se v prach obrací. Britové to zkrátka umějí a jak to tak vypadá umět i budou.
Naruto: Šippúden (2007)
O Narutovi toho bylo napsáno dost a pro mne je to jasných pět hvězd. Jen škoda tolikati Filerů. Doufám jen v jedno, že by mohli natočit seriál o Madarovi, či jiných záporácích.
Gotham (2014)
Psychopati, vrazi všeho druhu, tajné spolky, mafie a proti nim stojí James Gordon, Bruce Wayne a jejich parta. Ovšem nejlepší postavou a také hercem je Robin Taylor alias Tučňák, začíná tam jako Lúzr, ale postupně se vypracuje. I on má svou partu. Seriál začína jako mafiánský-krimi, ale postupně se mění na komixový a mi múžeme bejt u zrodu Mr. Freeze, Hádankáře, Jokera a dalších.
Spartakus (2010)
Arrow (2012)
Misfits: Zmetci (2009)
Vikingové (2013)
Lucifer (2016)
Ash vs Evil Dead (2015)
Bruce je skvělej herec a postava Ashe, mu náramně ladí. Najde se tu i postupem času, téměř celé obsazení, ze seriálu Xena. Ale nebojte, jedná se většinou o vedlejší postavy, které jsou rozkrájeny na nudličky. To mě přivádí k hlavnímu dšji, kterej se točí kolem lidí nakrájených na nudličky a skvělého, morbidního humoru. naavíc seriál není rozztahán do mnoha epizod, takže je tu celkem spád a hektolitry krve. Seriál by si zasloužil jednu, dvě sérky navíc.