Recenze (67)
Komisař Rex (1994) (seriál)
Když jsem byla menší tak se mi u tohoto seriálu podařilo přesvědčit mé rodiče, aby mi pořídili psa. Ale teď kdykoliv zjistím že v televizi jde jenom Komisař Rex, tak ji raději nechávám vypnutou.
Teletubbies (1997) (seriál)
Teletubbies by mělo samo sobě dát pápá... A to hodně rychle!!!
Hercule Poirot (1989) (seriál)
Hercula zbožňuju i když vůbec nemám ráda detektivky... Ale tento seriál se liší tím, že vůbec není tuctový a vždycky něčím překvapí... Agatha rulez...
Profesionálové (1977) (seriál)
Nevím proč, ale jako dítě jsem je strašně neměla ráda a pak už mi to zůstalo... A proto ***.
Rychlá rota (1989) (seriál)
Super úvodní písnička, ale neměla jsem ráda Getčitku...a proto 3...
Hrabě Monte Cristo (1998) (seriál)
Opravdu skvěle zpracovaný a krásný film...
M*A*S*H (1972) (seriál)
Jeden z nejklasičtějších seriálů všech dob. A je to jeden z mála seriálů u kterých nikomu nevadí když se odvysílá poslední díl a za týden ho pustí od začátku znova. Skvělé příběhy, jedinečné osobnosti i mnohdy pohnuté osudy, které nikdy neomrzí...