Oblíbené seriály (10)
Newsroom (2012)
Sherlock (2010)
Domek z karet (2013)
Perníkový táta (2008)
Červený trpaslík (1988)
Dexter (2006)
Černobyl (2019)
Fargo (2014)
První série je prostě legendární! Martin Freeman je neskutečnej - poprvý jsem měl pocit, že ten hereckej um tam fakt má, Billy Bob Thornton / Lorne Malvo je jedna z mejch nejoblíbenějších postav vůbec.. Ale následující série mi zas tak k srdci nepřirostly..
Malá Velká Británie (2003)
Hranice nemožného (2008)
Nezájem. Cokoliv kdo řekne o tomhle seriálu.. Stejně zůstane v mejch oblíbenjch. Scénář, soundtrack, Anna Torv, John Noble, Joshua Jackson.. To jsou aspekty, na kterejch tenhle seriál stojí a můžu ho sledovat furt!