Recenze (22)
Hulk Vs. (2009)
Býti jen část Hulk vs. Wolverine, hodnotil bych 5*. Jenže pak je druhá půle (Hulk vs. Thor) která mě až tolik nebavila
Diktátor (2012)
Sacha Baron Cohen je pro mě značka výborné komedie, u které se bavim po celou dobu filmu. A ani zde mě nezklamal! Když už jsem myslel, že lepší to být nemůže, tak tempo neustává a humorné scénky taktéž ne.
Tokio! (2008)
Opět pro mě zde platí: čím víc se na něco těším, tím víc mě to zklame!
Fur TV (2008) (seriál)
Varování tento pořad obsahuje scény nepokrytě vyobrazující sex mezi lidmi a maňásky!! Jak uvařit hovno !! ...a další skopičiny těcho 3 maňásků, u kterých se dosti nasmějete :-D
Zelený sršeň (2011)
Začíná nám éra méně známějších komixových hrdinů na filmových plátnech! Green Hornet je tudíž pro mě neznámý nový hrdina. Nevím co přesně tento hrdina řeší za problémy v papírové podobě, ale tento snímek mě nějak neoslnil, nejspíše to je humorněji pojatou formou hrdiny, která tak nějak není úplně dotažena.
Deník princezny (2001)
Tak to je Fáákt hustýý
Divočina (2006)
Už cover filmu napovídá, že to bude napodobenina Madagaskaru. Tohoto dojmu jsem se celý film nemohl zbavit. V hlavní roli Lev... Žirafa.. (madagaskar?). Jsou zvířaty v New Yorské ZOO (madagaskar?). Děj? Cesta do Divočiny (Afriky) přes Atlantický oceán (madagaskar?). Jen jsem čekal kdy přijde hitovka typu "I like to move it", které jsem se nedočkal, kupodivu?! Bohužel, vtipy za moc nestojí. Tudíž pocit z filmu -- Madagaskar trochu jinak, trochu o moc nudněji!!
Jeff Dunham: Arguing with Myself (2006) (pořad)
Peanut nejlepší hlášky xD
Predátoři (2010)
Opravdu jsem nečekal, že ve filmu o predátorech se dočkám samurajského souboje na meče....
Griffinovi (1999) (seriál)
Ze začátku velmi dobrá náhrada za Simpsonovi a Futuramu, mnoho vtipných scén, narážek na všechno možné.. Ale přijde mi, že od 3.série je velký rozdíl mezi díly, u některého jsem se pronudil celých 20min a u některých se směju zas po celou dobu.