Recenze (62)
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
nesympaticka barbina v hlavnej roli z tejto priemernej kriminalky urobila podpriemer.
137 výstřelů (2021)
trochu jednostranne, v zasade vsak putavo a dobre natocene
Podvod na spotřebitele (2019) (seriál)
az na posledny diel o nabytku to bolo fajn. Diel s nabytkom by som rozdelil do dvoch urovni a to drancovanie lesov a hlupost uzivatelov (americkych). 10 rokov stare ikea komody maju u nas drziaky na stenu na prisrobovanie. ze to ludia neurobia im nedava moralne pravo oplakavat svoje mrtve deti v televizii
Schodiště (2022) (seriál)
sklamanie. ke to itahane, prestrihy do minulosti su casto zmatocne a chyba tomu nejake to rozuzlenie
Thor: Láska jako hrom (2022)
niekedy je moc az prilis. Takze az moc tlak na pilu, snaha o vtipny roddiny (ano, citate spravne) film
Fantasy Island (2020)
zmatene, ochotnicke
Duna (2021)
trochu sklamanie, dufal som v zaujimavejsi film. utahane, tak trochu bez napadu. uvidime druhu cast
Wonder Woman 1984 (2020)
preboha preco. DC mam moc rad. Bal som sa ze to bude moc feministicke, ale to nebol proble. Je to zufalo slabe, nudne. Trikovo a obsahovo podpriemerne
Operace Eichmann (2018)
o
Po hlavě - Teambuilding (2020) (epizoda)
koncentrovany ochotnicky sranec bez napadu